Servisné služby

Naša spoločnosť sa zaoberá záručným ako aj pozáručným servisom a profilaktikou PC, notebookov, tlačiarní a príslušenstva. Poskytujeme hardvérové aj softvérové služby vrátane inštalácie, odvírovania a zálohovania. Servisný zásah vieme spraviť aj priamo u vás alebo na diaľku cez vzdialenú podporu.

Zmluvný SERVIS

Pre firmy ponúkame komplexné servisné služby vrátane servisných zmlúv, ktoré vám zabezpečia bezstarostnú prevádzku vášho IT zariadenia vrátane softvéru. Servisný zásah vieme spraviť aj priamo u vás. V ponuke máme základné balíčky predplateného servisu od garancie prednostného servisného zásahu, až po prémiový zmluvný servis. Servisnú zmluvu vám vieme prispôsobiť na mieru, vrátane garancie zásahu a pravidelných servisných prehliadok vášho hardvéru a softvéru.

GARANTOVANÝ servisný zásah

Garantovaný servisný zásah
do 2 HODÍN

Predplatené
2 HODINY
vzdialená podpora

ZĽAVA 10%
z cenníku servisu

99 €

bez DPH / mesiac

VIAC INFORMÁCIÍ

ZÁKLADNÝ
zmluvný servis

Garantovaný servisný zásah
do 2 HODÍN

Predplatené
2 HODINY
fyzický zásah technika
alebo vzdialená podpora

ZĽAVA 15%
z cenníku servisu

199 €

bez DPH / mesiac

VIAC INFORMÁCIÍ

PRÉMIOVÝ
zmluvný servis

Garantovaný servisný zásah
do 1 HODINY

Predplatených
10 HODÍN
fyzický zásah technika
alebo vzdialená podpora

ZĽAVA 20%
z cenníku servisu

499 €

bez DPH / mesiac

VIAC INFORMÁCIÍ

INDIVIDUÁLNY
zmluvný servis

Pokliaľ ste si nevybrali s predvolených programov, vieme vám prispôsobiť servisnú zmluvu presne podľa vašich požiadaviek.

Pravidelné servisné prehliadky
vášho hadvéru a softvéru.

Garancia servisného zásahu
24 hodín denne 7 dní v týždni.

...

INDIVIDUÁLNA CENA

VIAC INFORMÁCIÍ

GARANTOVANÝ servisný zásah

V rámci zmluvy máte garantovaný servisný zásah do 2 hodín počas pracovného dňa, fyzický zásah servisného technika alebo servisný zásah prostredníctvom vzdialenej podpory. V cene máte predplatené 2 servisné hodiny (vzťahuje sa len na vzdialenú podporu). Na servis mimo predplatených servisných hodín dostanete zľavu 10% z cenníka servisných prác (počet zľavnených servisných hodín nie je obmedzený).

ZÁKLADNÝ zmluvný servis

V rámci zmluvy máte garantovaný servisný zásah do 2 hodín počas pracovného dňa, fyzický zásah servisného technika alebo servisný zásah prostredníctvom vzdialenej podpory. V cene máte predplatené 2 servisné hodiny (fyzický zásah technika alebo vzdialenú podporu). Na servis mimo predplatených servisných hodín dostanete zľavu 15% z cenníka servisných prác (počet zľavnených servisných hodín nie je obmedzený).

PRÉMIOVÝ zmluvný servis

V rámci zmluvy máte garantovaný servisný zásah do 1 hodiny počas pracovného dňa, fyzický zásah servisného technika alebo servisný zásah prostredníctvom vzdialenej podpory. V cene máte predplatených 10 servisných hodín (fyzický zásah technika alebo vzdialenú podporu). Na servis mimo predplatených servisných hodín dostanete zľavu 20% z cenníka servisných prác (počet zľavnených servisných hodín nie je obmedzený).

Záručný SERVIS

V našom servise vykonávame záručný servis pre našich zákazníkov na všetky zariadiania výrobcu DELL s dokúpenou servisnou službou DELL ProSupport, pre dohodnutie servisu na vaše zariadenie DELL nás kontaktujte cez kontaktný formulár. 

DELL ProSupport

Pri komunikácii so servisom nezabudnite uviesť vaše kontaktné údaje,
PN (p/n produktové čislo) a ServiceTag (sériové číslo) zariadenia.

Pozáručný SERVIS

Poskytujeme hardvérové aj softvérové služby vrátane inštalácie, odvírovania a zálohovania. Servisný zásah vieme spraviť aj priamo u vás alebo na diaľku cez vzdialenú podporu.

Cenová ponuka

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár VYŽIADAŤ CENOVÚ PONUKU alebo doručte zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu kuriérom, pokračujte vyplnením formulára OBJEDNAŤ PREPRAVU DO SERVISU po prijatí požiadavky vám príde na email potvrdenie objednávky prepravy.

Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov. Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k vám je bezplatná.

CMSYii

Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely, potrebné na opravu vopred. Cenová ponuka na náhradné diely do 3 pracovných dní.

Pri komunikácii so servisom nezabudnite uviesť vaše kontaktné údaje,
PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia.

Cena služby PREPRAVA DO SERVISU  5,90 € s DPH  (balík do 10kg)

Analýza poruchy bez opravy

Pokiaľ s opravou nebudete súhlasiť,
bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu poruchy:

Pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu  15,00 €  s DPH
Pri zaslaní kuriérom späť k vám (balík do 10 kg)  20,90 €  s DPH

Vzdialená podpora

Máte problém s funkcionalitou vášho zariadenia

Nie vždy je potrebná návšteva servisného technika. Technik sa po konzultácií vášho problému môže spojiť priamo s vašim zariadením a vyriešíť problém na diaľku. Vďaka tomu vieme vyriešiť váš problém rýchlejšie a bez zbytočných nákladov na cestovné alebo kuriéra. Vzdialenú podporu vám poskytneme pomocou TeamViewer, ktorý si môžete stiahnuť v odkaze nižšie, v prípade otázok nás kontaktujte.

Stiahnuť TeamViewer

20 € s DPH

30 minút

30 € s DPH

60 minút

50 € s DPH

120 minút

Po vyplnení formulára vás bude kontaktovať servisný technik pre upresnenie servisného zásahu a odhad potrebného času na opravu.
Poplatok za vzdialenú podporu je uhrádzaný dopredu prevodom na účet.

Objednanie prepravy

Našim zákazníkom ponúkame bezstarostné doručenie tovaru na našu predajňu alebo servis, službu je možné využiť napríklad pre vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy, cena služby vám bude odrátana od vrátenej sumy.

Pri objednaní tovaru do servisu použite formulár:
OBJEDNAŤ PREPRAVU DO SERVISU.

Upozornenie

Zariadenie zabalte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu (do originálnej alebo inej pevnej krabice). Prázdny priestor vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie pri manipulácii s krabicou nepohybuje. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

Cena služby  5,90 € s DPH  (balíky do 10 kg)

Po vyplnení formulára vám príde na email potvrdenie o prijatí objednávky prepravy. Váš balík bude vyzdvyhnutý na vami zadanej adrese najneskôr do 2 pacovných dní.

Objednávka prepravy do servisu

Ak požadujete vyzdvyhnutie tovaru na pozáručný servis pokračujte vyplnením kontaktného formulára nižšie. Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov. Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k vám je bezplatná.

Viac informácií o preprave do servisu

Cenník servisu

Analýza a diagnostika - jednoduchá (základná)

15,00 €

Analýza a diagnostika - zložitá

30,00 €

Inštalácia Operačného systému (OS) vrátane ovládačov *

1 hodina40,00 €

Inštalácia a konfigurácia učtovných programov *

1 hodina40,00 €

Konfiguracia sieťových zariadení (router, switch, ap) *

1 hodina20,00 €

Inštalácia u nás zakúpených komponentov *

1 hodina20,00 €

Oprava notebooku (hardvér) *

1 hodina40,00 €

Oprava tlačiarne (hardvér) *

1 hodina30,00 €

Profilaktika NB *

1 hodina40,00 €

Profilaktika PC *

1 hodina20,00 €

Profilaktika tlačiarne *

1 hodina30,00 €

Recovery DVD/USB (bez média) *

1 hodina40,00 €

Serverové práce (linux, ms server, vmware atd.) *

1 hodina50,00 €

Servis PC/NB *

1 hodina30,00 €

Záloha dát do 4,00 GB

20,00 €

Všetky ceny za servisné služby sú uvedené s DPH.
poplatok za servisné služby sa účtuje za každú začatú hodinu servisu.